Nie zrobimy dla Ciebie strony. Po prostu nie.

To prawda – nie zrobimy jej. I koniec. I właśnie dlatego przeczytaj ten tekst do samego końca – napisaliśmy go właśnie dla Ciebie.

Nie trzeba być marketerem, żeby wiedzieć, że posiadanie strony internetowej jest ważne dla promocji swojego biznesu. Jednak o sposób, w jaki tę promocję poprowadzimy, warto zapytać specjalistów. Przeinwestowanie w budowę firmowej strony www zdarza się bowiem równie często, co niedoinwestowanie w nią.

Czy strona internetowa jest Ci potrzebna?

W przypadku każdej opracowywanej przez nas oferty dokonujemy krótkiej analizy Twojej branży. Dlaczego? Aby lepiej ją poznać! Tylko wtedy możemy jednoznacznie określić, czy strona internetowa jest Ci faktycznie potrzebna. Każda branża rządzi się swoimi prawami, więc poznając ją, możemy opracować dopasowaną do niej koncepcję strony, która da Ci przewagę nad konkurencją.

Nie stać Cię na stronę? Nie stać Cię na pozyskanie klienta.

– ILE?!?!?! OSZALELI! – to częsta pierwsza reakcja na podaną w ofercie cenę. I choć reakcja może być w pełni szczera, to będzie ona nieuzasadniona. W znacznej większości przypadków podana w niej kwota odpowiada realnej wartości rynkowej oferowanej strony.

Strona internetowa jest dla jej odbiorców, a nie dla Ciebie.

“Pierwsze wrażenie” u odbiorcy możemy wywołać tylko raz. Dodatkowo wg badań mamy tylko 7 sekund na zrobienie dobrego “pierwszego wrażenia”. Jeśli uda nam się zainteresować swoją osobą, to będzie nam łatwiej nawiązać dłuższą relację, w przypadku zaś potencjalnego klienta dużo łatwiej sprzedamy mu nasz produkt/usługę. Jeżeli nie – zrazimy do siebie odbiorcę, który nie będzie chciał z nami rozmawiać, a tym bardziej współpracować.

Podobnie jest ze stroną internetową – w jej przypadku odbiorca podejmuje decyzję o dalszym kontakcie nie w 7, a 5 sekund! Dlatego poza m.in. czasem ładowania strony, istotna jest interesująca treść przy pierwszym wyświetleniu oraz atrakcyjna forma graficzna.

Ta ostatnia kwestia, forma graficzna, budzi przeważnie największe kontrowersje w trakcie projektu. Lecz warto nam zaufać – tak jak Ty znasz się na swojej działalności, tak my specjalizujemy się w stronach internetowych i marketingu. Zaufaj nam. 🙂

Photo by Aziz Acharki on Unsplash